14 maj to sthlm

häääj, jag var i sthlm förrigår och överraskande min mamma som fyllde år. Hon var riktigt chockerade och glädjekänsla! jag fick tåras i ögat, tihi! har saknat henne jätte mycket, pussss!

snackade en massa med min mamma som vi har ej sett på tre veckor, åååh mina systrar med! jag gick till min lillasyster s skolan och hämtade henne. Hon visste inte att jag var där. hon blev lycklig och skrek, sprang och kramade hååååård! <3 familj verkligen!

jag bakade tårta till mammas födelsedagsfest "miniparty", mamma blev ännu gladare!






efter snacks provade jag några klänning som jag ska använda på min kusin s bröllop och tveksam vilken jag ska ta hmm, har bara en bild på mig med klänning men har ej tagit bild på andra klänning, men kan visa en :)



bryr er inte om min sönder face! ps ska ej använda de skorna, sjukt lång jag är annars över 2 meter, onödigt tihi
kan visa en bild hur sjukt lång jag är



min granne & jag, mohaha sjukt lång jag är med klackskor, herrekuk!

jag kom tillbaka till örebro igår pga vi skulle uppvisas teater och det blev inställt jag fick veta när jag var på tåget och på väg till örebro, blev riktigt besviken ... så är livet !


Jaja jag hade sjukt roligt igår i klaras trots jag var nykter, blinkling!

nu ska jag gå ut och grilla grilla!!! pussssssihmaaa!



Kommentarer
Postat av: moa

assnygga skor!!!!!! vart köpte du dem?

2009-05-16 @ 17:30:21
URL: http://gardenfors.blogg.se/
Postat av: sajnem

HAHAHAHAHAHA det är ju jag!

va ju inte så stor skillnad på längden(ironisk)(a)

2009-05-16 @ 19:50:42
Postat av: ali attar

är den godaste tårta? syns äckligt :D

2009-05-17 @ 13:57:08
Postat av: Laith Foad

Snygg klänning med högklackor!

2009-05-17 @ 14:08:37
Postat av: Anonym

ahhahaha snyggaste paret;D

2009-05-19 @ 17:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0