8 maj

idaag har det varit bara SOFTISHMA... snart ska jag gå ner och tvättar mina kläder, det låter lite trevligt eller mycket? jag blinkar!

det låter inte lik mig, jag går inte ut & partjar mig ihjäl, varför det? jo jag behöver vila vila och " PAUS" från festsvärld. .. ja det behöver jag faktiskt. är helt slut efter 4 tokiga dagar partjade jag hård. nu räcker det. jag ska nog sitta här hemma i heden och kollar på hockey med några.

ni vet vad ordet är VILA!  haha!

herrekuk, gud grät mycket idag. det var ur dålig vädret med massssor tårar .. . stackars .. vi får väl stå ut med det, smileeeeeey.

onödigt vetande meeen ....
jag ska ta bort min piercing " smiley" nästa vecka. ni undrar säkert varför, jo jag är redan trött på den alltså tycker den förstör mitt leende äsch det vet jag inte varför jag fick känna det så.

en bild bjuder jag på



surpuppa jag är ....!

pusssssishma!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad söt du e ;)

2009-05-08 @ 19:38:20
Postat av: emy

du fantasi. ta mindre ring istället?!

2009-05-09 @ 00:22:05
URL: http://minicuore.blogg.se/
Postat av: Askungen

Min skönhetsglöd!

2009-05-09 @ 17:17:32
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0