love igår!

det var otroligt skönt igår, vilade ut en massa, socialade, gick ut & fotade med laura & victor. .. jag blev riktigt förtjust i mååååånga bilder, kan gärna visa många många mååååånga bilder, var beredd !

jag vet min blogg är alltid mer bilder än skrivande men vem bryr sig? min blogg är väl sån ;)


på väg till golfsplan


laura och ebruw, solnedgång vid nio-tiden


fyra ögons blickar



golfsbollar kallas för snöflingor


show me you hope!


kom igen le och visa dina tänder
laura : nänä fnissa



ler du så ler jag


pusskalas, söta


victor peace & ebru love


bigsmile victor & peace ebruw

ebru : kallt & victor: bröstvårtor stånd


vi med tuffinga brillor


laura bakom mig och kollade in kameran


heart u


jag berättade en historia och victor bara jaha?" jag kan visst oxå, kom igen jag vill visa att jag kan också bära dig"

ebruw försvarade och sade nejnej



men tyvärr lyckade victor bära mig, victor sade jag KAN VISST!



min saga är slut .. nästa kapital kommer strax ...


pusss!

Kommentarer
Postat av: bajsish

söta

2009-05-29 @ 20:58:44
Postat av: Laith Foad

Haha. jag kan fota bättre, =)

2009-05-29 @ 23:25:56
URL: http://stockholmare08.blogg.se/
Postat av: laura

<33333

2009-05-31 @ 20:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0