stekish!!!!

steeeeeeekar mig just nu, solig är mot min rygg, dt är nog heeeeeet just nu ajaj! men du vet väl ord BRUN!?!? gogo! :D

det är sååååå mysigt att vara med miiiiiin familj igen, hallllå systrar är på strand och stekar just nu men jag och mamma i balkong och stekar oss, här är nog skönare! :)

gogo det är 4 dagar kvar till SOMMARLOV SOM GÄLLER HURRRRRAAAA! vad händer sommarlov för min del? hmm ingen aning faktiskt, har inget sommarjobb tyvärr .. och ska ej resa till något i år tyvärr ... dt blir bara i SVERIGE för min del .. :)

bada bada bada sola sola sola blir det bara i sommarlov antar jag, mohahah nejnej . .! :D

dricker apelsin juice med isar just nu, gooooooott!



cid och jag stekade förra veckan i mellringe, mohah!

right summer is heeeeeeere !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0