"det enda jag känner är smärta"

Ang om den rubriken som jag har just nu, det ska jag sjunga om den på lördag Open Sign, det kommer bli spännande trots jag är så nervös redan nu, grr !

( sjunga på teckenspråk )


COME ON ! jag vill gärna ha er publik stödja! och kolla på mig hur jag sjunger vackert!


Jadå, igår var Fatima hos mig, hon är fan hemlös det kan jag säga, ha ha ! Jag erbjudande henne till min bostad, visst är jag snäll ? ;) *not* hon behövde att bo hos någon för hon pallade inte åka hem till Kumla, jag förstår dig helt klart gumman!

Vi hade det så fett chill, snackade en massa och kollade på film som hette Ong Bak 2008, det var BRA men fast tyckte mest om Ong Bak 2003 den var BÄSTA!

Jag är så ursliten, idag var ganska vanligt, först skolan sen hade jag fotbollträning det var hård pass haha nejnej men jag var inte på humör nivå och agerade mig. Jag tror jag kommer att ha värst träningsvärk imorgon det kan jag lova!


 

 

 

Nu får jag avsluta med här inläggen, vi syns!

 

pussishmaa


Kommentarer
Postat av: pernstam

fatima är alltid mysig å ha

2009-11-18 @ 00:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0