efter en vecka = sliten !

Hejhej, jag hade knappt tid att bloggat bloggen, var helt busy under förra veckan, hela veckan! var så uppfullt med grejer, fixade för jam&ammis fest och nattcupen innebandy, sömnbrist, ovilad och jag är SLITEN EFTER ALL STRESSAD VECKAN!

ni må bara se min face, eller kropp, så sliten sliten sliten! det går ej beskriva hur mycket sliten jag är!

SLITEN SLITEN

hahaha!

jag älskar er the hulks! vi vann utklädd i nattcupen, we rocks fettttttt!

trots vi målade gröna hela kroppen och har försökt tvätta bort hela, men tyvärr är fortfarande grön, hej hulk!




inlägg = sliten!

HEJDÅ!

Kommentarer
Postat av: fifia

loove!

vill ha alla bilder om du har?! :)

2009-11-10 @ 19:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0