jagvetintevadjagskaskrivapårubrikenlåtdenvarabara!

helloj peoples!

Det var chill i sthlm i helgs fan! även hade vi firat för glenn i lördags och vi var inne i cafe60 och chillade hela kvällen, det var reljät mysigt, det kan man säga så, right?

Vitillsammansskrattadeochhadesåjävligtroligtochdetpåminnademångagamlaminnenivårtiderna!

beklagar för mitt språk.

min blogg har varit dött i många dagar, vet inte vad jag ska göra med denna, ge hit era svinföreslå?



låt bilden säger något.



nu ska man försöka sussa för en gångs skull, good night people !


Kommentarer
Postat av: malin

hahaha vadå poäng m bilden :D

2009-11-16 @ 20:17:50
URL: http://oostman.blogg.se/
Postat av: Anonym

vafan, det finns ingen poäng med bilden! ;) Kanske nyblivande partydrottning och cigg?

Eller kanske så här.. :



Jag : Tänd cigarett! Vill ha eld ;)

Malin : Ja, kör på! hahaa

2009-11-16 @ 20:47:41
Postat av: Emelie Bronner

vafan, det finns ingen poäng med bilden! ;) Kanske nyblivande partydrottning och cigg?

Eller kanske så här.. :



Jag : Tänd cigarett! Vill ha eld ;)

Malin : Ja, kör på! hahaa

2009-11-16 @ 20:48:35
Postat av: fifia

ja var mysigt i lördags! :) fler såna tillfälle måste vi haaa!

2009-11-16 @ 22:11:59
Postat av: lilljam

jaaa, håller med fifia!

måste ses more! ;)

2009-11-17 @ 19:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0