loveeeeeeeeeeeeeeeely

att vara här i stockholm!!!!!
stooooooooort leende har jag just nu ååååh! 

Kom precis hem från granne, hon fyller år idag och det var rätt mysigt där åt en massa gott och socialade lite.

Under veckan hade jag inget lust att blogga, frågar mig inte varför. Det blev bara så. Det kan hända ibland så, eller hur? ;)

jag skriver när det händer något. Öh idag hände det nget speciellt. jag vill bara inte att min blogg ska vara död. öööh haha ja!

Imorgon fyller sötnos gris glenn år, äntligen arton! fniss!

BAMSEKRAM!




För fyra månader sedan försvann du från jorden
vi alla saknar dig dig asmycket
har fortfarande inte fattat det
det tar tid att acceptera du är borta
för gott
kärlek till dig är stort <3




Rest in Peace, Mona Shahabi

Kommentarer
Postat av: sineeeeeeeem

uppdateraaaaaaaa oftareeee:D

2009-11-16 @ 01:20:55
URL: http://dilays.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0