var är snö?

Hejhej gott folk !

Idag var det normalt dag för min del, hur var era då? :)
Jag hatar vädert! det regnar, regnar och regnar! Jag vill ha kyl och vitt på marken alltså SNÖ! eftersom varför köpte jag vinterjacka ju ?? vill ha kyl & snö! grr

Ja då, skulle vaccicera mig idag men det blev inte för jag vågar inte ta risk. Jag ska uppträda inför Open Sign nu på lördag och man vet aldrig vad som ska hända med mig efter vacciceran. Så tar jag istället på måndag, hoppas bara inte att det kommer bli fullt med folk som ska vaccicera sig.

Snart är det dags att plugga hårt! ska åka till rebecca och plugga tillsammans med vår uppgifter, myspys!!! ;)

ikväll kommer det bli min kvällsfika är glass med kolaaaaaaa! MUMSIGT! haha värdelös inlägg i know ...



Det var en gång, en tjej som log och älskade sitt liv hur det lever livet
hennes leendet säger väl en massa.

Kommentarer
Postat av: abbe

ärligt, jag gillade din förra header bättre

2009-11-20 @ 13:00:02
Postat av: solin

hahahaahaha den var bra den ebru hahaha

2009-11-29 @ 18:40:12
URL: http://ssolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0