you are lovely!

Tjoho !

Allt väl? med mig är det sådär, är fortf SMÅ sjuk, jag har varit förkyld+ont i hals i en vecka, frågan är när försvinner de? hmm jobbigt ...

Igår åt jag i Kinamuren med kära emma cid och med några och firade för hennes 18 årsdag i efterskott! bättre sent än aldrig! ;)

Under veckan var det helt okej men hatar vädert helt enkelt, undrar när tar regn slut ? grrishma!

Jag fick många postivita kommentade ang om min sång i open sign, många gillade det.

Det gör mig glad, det är för underbart

Tjuva en menning från min sång:


Jag kan stänga mina ögon för sakerna som jag inte vill se, men jag kan inte stänga mitt hjärta för sakerna som jag inte vill känna ...

Gillare!



make me a smile

Kommentarer
Postat av: pr_na

Jag e en av dom som gillade den, lr det jag såg!

du är så otroligt vacker gumman! helt otroligt, vet inte hur många gånger jag har sagt det, men du är underbar!

2009-11-25 @ 23:38:19
Postat av: Rebecca

2009-11-26 @ 08:08:12
Postat av: Rebecca

Du var underbar i lördags..! Jag blir gråta av det.. Din sång var vackar..! <3 :)

2009-11-26 @ 08:09:41
Postat av: jennica

gillar din sång <3 me like iit! hoppas att du har nå film på dig det du sjöng. så får vi se dig igen :D vill se igen ;p

2009-11-26 @ 11:25:45
Postat av: fifia

du måååste sjunga för mig imorgon! annars tvingar jag dig ;D haha. har ju inte sett den..

samma här aldrig frisk py förkyld o hostar grr..

form imorgon ändå! ;)

2009-11-26 @ 22:06:22
Postat av: Askungen

Snart Luciatåget.

2009-11-30 @ 06:34:53
URL: http://askungan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0