älskaa lov!

God morgon eller? vaknade för en timme sedan hihi! Det var så skönt att vakna när jag vill alltså! Åt precis nyss frukost och messar med mami och hon är i kista, dags att shoppa, mamma? messar oxå med en viss, who? *secretlife*

höhö jag älskar att vara hemligfullt! Den här bloggen handlar inte bara om mig, här bloggen är inte min dagbok eller jag ska skriva om mitt liv, absolut inte. jag har många hemligheter som ni inte vet.

The life is shit!


mamma messade mig nyss och sade vi ska ses i stan och köpa vinterjacka... men har vinter kommit!? herregud nej jag vill ej gå ut ute är såååå kallt, jag tar det annan dag istället. jag vill bara ta det lugnt idag och ta ett bad med varmt vatten, mysigt!



Eller hur min blogg har blivit fucking cooolt!? tack moa!!


puss!



Kommentarer
Postat av: moa

puss<3

2009-10-28 @ 16:09:14
Postat av: eoob.blogg.se

nice header! :)

2009-10-28 @ 16:58:12
URL: http://eoob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0