bilder från kyrssning






Vi åkte med Silja Linje till Helsingfors i Finland 40 timmar m båten.





Cansu



Cansu & mamma



Jag, väntade att vi skulle checka in i båt



familj bilen



nu är vi inne i båt



Cansu



ebruw



Solin


Utsikt i båt, otroligt stort!



Där lekte vi jämt med mynt, man blev galen!



Så senare var vi inne i Tax Free, mummms med massor godis!




Så föräldrar köpte lite gott det smakade choklad, oboy, marabou vafan ngt choklad, fyfan mums!



Åt choklad i rummet och social lite



M&M, MUMS!



åh, fick en puss av lillasolin!



Ebruw,



Coola med hissar alltså!



Utsikt



vi var uppe våning 12 det fanns chill tvspel och så



Jadå jag tecknade BIO, annan håll av sida finns biosalong, vi skulle se på film men vi kom för sent, grr!



Olika filmer



Så åt vi buffe, gud så gott! jag tog taco!



familj bilen, utan pappa



Pappa var absolut spelnörd, walla! när han ser där spelet så gick han dit hela tiden.



Nästa dag steg vi av båten och kollade runt, utsikt i Finland Helsingfors



Finland



finnish!



Mami



ebruw inne toalett



Finlands fanta, det smakade ok



mums!



lillasolin



systrar bilen



lillasyster & jag



ebruw & cansu



vi & finskt flagg




några timmar i stan sen gick vi tillbaka till båt



finklädd en kväll



ebruw



Efter mat var vi helt slut och vilade lite



glada solin & ebru



Sen kom vi inne i Tax Free igen, sååå gott!



Köpte hon? nä nä


det var allt, kamera batteri tog slut .

Tack för underbart helgen!

efter dag var det helt kaos.

40 timmar båt var för mycket med familj 24 timmar räcker det bra. men med vänner 40 timmar är för FETT eller hur!?

ja ja nu får jag väl avsluta!
puss!

Kommentarer
Postat av: moa

wow så mysigt!!

2009-10-26 @ 20:07:40
Postat av: Victor

Härliga med bilder! ;)

2009-10-26 @ 20:21:20
Postat av: Eob

åh, jag saknar Helsingfors när jag ser bilder, grr:D Jaffa-läsk är som fanta tycker jag fast fanta är mer söt ;)

2009-10-26 @ 21:36:47
URL: http://eoob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0