tvingade mig att kolla på denna film

den där rubriken, jag kollade på The Tournament film. Vet ej hur jag ska beskriva om den filmen. Började kolla jag på den typ några minuter då märkte jag att den var klart tråkigt film och såg verkligen inte roligt ut. Då tvingade jag mig själv och sade håll ut hållut och fick se vad som hände.

Sen började det bli action det gjorde ännu mer spännande. jag blev fast vid den filmen efter 15 minuter. Herregud otroligt bra film! älskar sånt äventyr film alltså!

The Tournament handlade om, turnening " dödas eller att bli dödad" det var 30 personer tävlade mot varandra alla måste döda varandra EN PERSON som är kvar då vinner man en massa pengar.

Alltså wow deras filmklipp, olika scen var för WOW, känns som jag var med i filmen ha ha!

Tips till er att kolla på den, för er som älskar att se action, blod överallt döda människor krig för varandra.






Han var sjukast som finns, KING !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0