flirtig på g?

Hejhej, i förra inläggen jag skulle berätta vad som har hänt i café och kallade för en man som jobba i cafe för "Gräddeman"

När jag beställt kladdkaka och jagg pekade och sade "en"
Gräddeman : fem?
ebru : nej en
gräddeman : fem, blinkade och log mot mig

ebru: sen förstod jag att han retade upp mig, så skrattade jag, anna skrattade med

Gräddeman: grädde?

ebru: ja  tack

Gräddeman: gör grädde på kladdkaka samtidigt kolla på mig och visa tallrik för mig

ebru: stoop ! jag sade det räcker bra

gräddeman: fnissade och gräddade mer & mer

ebru: SKRATTANFALL

anna: oooomg, har aldrig sett någon gjorde så, alla brukar vara så snåla med grädde.
gräddeman: log blink och varsågod!

 

så fick jag en kladdkaka med mycket grädde, det var FETT... senare åt jag UPP allting! hahaha!




Annars hade jag så mysigt med amina & anna !

avsluta med vinkade från gräddeman! redan stamkund i John Chris café!? herregud, nej tack!

Visynspussishmaaaaaa!


Kommentarer
Postat av: Askungen

Han flörtade med dig. :)

2009-09-30 @ 08:45:03
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0