mobile on !

Hejhej ! Kom precis hem från Centrum och kollade med min mobil som dog förra veckan, nu är den lämnad och laga. Använder gamla mobilen just nu. bättre än ingenting hehe .

Jag köpte present till solin idag, bättre sent än aldrig haha. Jag köpte Singstar till PS2, jadå hon blev riktigt glad. Jag har märkt att hon älskar High school music så mycket och hon pratade om den så ofta. Jag har tänkt fixa ngt fint tavla en bild på mig ch solin tillsammans, det vore grymt !

snart ska jag äta sen far jag till Örebro suck ! man vill bara stanna hemma och vila en massa!

vi ses ! pussis



sjukast bilden ja !

Kommentarer
Postat av: moa

bilden fyfan

2009-09-13 @ 15:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0