vart finns jag?

I Sthlm ! äntligen sjukt skön känsla att vara hemma, mitt riktigt hem alltså! Ska vila ut EN MASSA, fyfaaaan. mkt händelse under veckan ha ha!

har ej träffat cansu än, hon sover just nu ... när jag kom hem typ kl sex då sov hon. hon var riktigt trött antar jag . .;)

imorgon ska vi fanimej snacka en massa fyfaan, ar mkt att berätta hooh, *the secret life* woooho !? ;)

jag är bara såå sugen på att partjaaaa fiifan, vad är dt med mig ? grr på er sötnosar !

wooho, ska färga mitt hår under veckan eller nästa vecka, vilket färg? HEMLIIIG! fortf hemligt liv! ;)



shhh, hejdååååå !

Kommentarer
Postat av: Askungen

Låt det bli en överraskning !

2009-09-30 @ 08:45:45
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0