jag ber om ursäkt!

God morgon sötnosar! Jag ber om ursäkt jag har inte bloggat något blogg igår, jag somnade tidigt igår, sov kl 6 efter middag! Var utmattad, jobbade med barnen och lekte med dem hela tiden hihi. Åh vad jag älskar barnen! Därför jag går ju på Barn & Fritids program!

Lite bilder under här veckan



Glennis jag försökte bli som du men fail ...
Jag gick till swedbank och hämtade sparbank! Jag är ur dålig på att spara pengar, min mamma tvingde mig att skaffa en ... *rodnar* !



förrigår dagens outfit! hade tjockt stickkofta, det var svinkallt ute suck .. längtar redan efter helg, dock det kommer bli varmt!

Btw jag hatar aprilväder!

Hej och då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0