Svarade på era frågor!

sosso :

jätte fint hår som du har nu.Undrar hur du sköter ditt hår typ vilken typ av schampo och sånt som du anväder till håret?? Ha det nice

Svar: Tack så mycket att du tyckte om mitt hår! Jag brukar inte sköta mitt hår riktigt ordentligt men ... Jag borstar aldrig, jag avskyr det för det kommer förstöra mitt volym hår därför låta jag bli dem. Jag brukar ta schampoo som heter Well och ibland balsam det beror på om jag vill ha mjukt hår eller inte.




a.jablonski

Finns det något speciellt orsak till att du flyttade ifrån Heden ? :) .

Svar: ja det finns visst till skäl att jag flyttade ut från Heden, jag vill bo i lägenhet och få mycket mer pengar som jag behövs. Jag är nog vuxen nu =)

ali

vad ska du göra efter student?

Svar: Jag ska nog jobba först sen vill jag direkt till USA och bo i Gallaudet och plugga där om jag komma in, insallah! =)



 fifia

bästa minne från manillatiden?
vad saknar du mest av allt just nu?

Svar: Mycket under drama lektionen, bild och rasterna! fyfan vad jag saknar tiden! Jag saknar mest just nu är, er vänner! Ni är ju i Örebro och jag i Stockholm jag jobbar hela tiden och tröttnar!! jag vill bara vara er och ha roligt tillsammans grr!


Laila

Haay Ebruu! så vackert du e. Undrar om du e muslim?? om du ´är det skulle du tänka di´g att gifta med muslimsk man eller?? Få du gifta vem som helst ??? 
Svar: Hej på dig! Tack så mycket! Ja jag är muslim, och såklart jag kan tänka mig att gifta med en muslimsk man, absolut då får jag inte problem med kultur he he. Annars självklart jag får gifta med mig med vem som helst det är mitt hjärta :)

Emy

hur mår min idol solin? :D haha
Ssvar: Haha! hon var pratsam idag suck ! just nu tröttnar hon och sover sött ... !

 

abbe

hur ser din drömkille ut?
Svar: Åhhh sexigt fråga! ;) Absolut den lång man som är med muskler i kroppen ( inte överdriv) Minst 1.85 cm det skulle vore perfekt typ runt 1.92 grrr! Med brunett hår, och lyser ögon! fint leende är ett måste ha ha! Nu har jag snackat mycket om utseendemässigt nämen personlighet har jag inte glömt! Den killen som får mig att skratta, hans humor, charm och absolut som jag kan busa med! 


laith

1. åsikter om mig?
2. beskriv femmans glödhet
3. vad betyder demokrati för dig?
4. hur många atomer finns det i vatten?
5. hur många procent blod har vi i våra kropp?
6. farlig... haram... Hur gammal är Muhammed?

Svar: omg vilka frågor! 1. tänkbar, ordentlig pojke, snackar utan att beslut något, självsäker, du vet vad du ska göra, m.m det finns massor mer omg. 2. det går inte ... VÄRDEFULLA! unika, vi tänker samma, förståendigfull gemensamma starka band.... vad finns det mer att säga .. ? ni är underbara! 3. gemensam beslut. 4. jag är inte intresserad. 5. har ingen aning, vet bara att det finns 6-7 liter blod i vår kropp .. ? hahahaha! 6. jag vet inte. 



moa

Här kommer min favoritfråga som jag ställer vid de flesta frågestunderna.

En näsa som ser ut som en snopp
eller
en snopp som ser ut som en näsa
(säg att du är en kille)
:D
<3

Svar: en snopp som ser ut som en näsa! ha ha!

opss! (vem?)

Var i Turkiet kommer du ifrån?
Svar: Konya, yeniceoba :)


Anonym:

du har fina ögon är det linser?
Svar: Tack så mycket och nej jag har inte linser det är mina riktiga ögon färg:)


Nu har jag äntligen svarat på era frågor, är ni nöjd? om inte, kommentera!

Kram!


Kommentarer
Postat av: rasse

jag är inte nöjd på ditt svar. frågar en gång till. sugen röka marijuana ?

2010-04-20 @ 23:27:09
Postat av: fifia

hahaha solin! love :D för bäääst

2010-04-20 @ 23:39:23
Postat av: sosso

yeah njöd , thankooo!

2010-04-21 @ 07:45:59
Postat av: Farbror Nabil.

Själv ska jag resa världen över när jag tagit studenten :)

2010-04-21 @ 10:02:43
URL: http://www.nyabella.se
Postat av: KARRE

tack för svaren! :)

2010-04-21 @ 12:13:30
URL: http://jovkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0