lite segt idag.

Vaknade sent idag, usch som vanligt .. Vi var stressade och stack till stor köpcentrum i Norby. Det ligger 30 minuter härifrån. över 100 butiker.
Pappa tog sin ledighet idag, härligt vi fick tillbringa med varandra hela dagen innan vi åker hem till Stockholm imorgon :)
Jodå jag har shoppat lite hihi! Köpte svart lång klänning, jag älskar långa klänningar! Äger två st nu vill ha flera grr! ;)
Köpte väska också, coolt är det! ;) jag visa upp bilder med nya saker när jag använder dem i outfiter. ;)
Bjuder på en bild på min pappa hi hi!


Haha! gissa vad...? jag körde bil idag... riktigt fiasko måste jag ba säga... Min pappa har förväntat sig att jag har blivit bättre, vad vad i helvete jag har inte tränat under hela sommaren. Och jag körde idag första  gången på jättelänge... Min pappa var helt rädd hur jag kör, HAHA!! han höll sig så hårt och sade nej vänster håll, NEEJ höger håll och så vafan han gjorde mig stressade! haha... Jag körde en lång väg utan körövningsskylt! hahahaha amatör ... jag gillar det!
Dagens packning! oh my gaaay

Kommentarer
Postat av: zoki

haha skulle vilja se dig köra :D

2010-08-17 @ 21:33:30
Postat av: ebruw

zoki: noooooway! :D

2010-08-17 @ 23:43:51
URL: http://ebruuw.blogg.se/
Postat av: Norberg

skulle oxå vilja se dej köra ;D

2010-08-18 @ 03:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0