blogga på morgon

god morgon folkis! Första gången jag är så pigg på morgon på jättelänge .. Man kan tro att jag är morgonmänniska ha ha never!

Har tränat igår nästa typ tre pass. Min kropp mår bra med träningsvärk hela kroppen, känns så jävligt bra! Jag kommer inte att träna mer tills jag åka t usa, bara OM två dagar kvar! ofattbart längtar som fan suck... resfeber är här! ;)

Idag ska jag till frisyr och fixa mitt hår .... Gissa vad de ska göra med mitt hår ... OMG nervööööööös!



Jag älskar er mina näraaaa vänner ! meeeeget kärlek till er!


Kram så länge!


Kommentarer
Postat av: Askungen

Frisyrbild sedan? :P

Nyfiken.



Nervös.

Så gigantisk förändring ska du få i håret eller?

2010-02-16 @ 12:26:56
URL: http://askungan.blogg.se/
Postat av: fifia

nyfiken py!



och kärlek t dig pyy <3

2010-02-16 @ 17:25:17
Postat av: Karre

hoppas det blev bra alltså ;)

2010-02-16 @ 20:30:08
URL: http://jovkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0