Lilla semla dagen igår

Hej på er! :-)
Igår var det semlas dag, nästan alla åt semlor utom jag, varför det? Jag har lovat mig själv att jag SKA inte äta något fett, bullar, godis, chips eller läsk m.m... Igår på lunch bjöd de semlor, gissa hur jag mådde, så jävligt skit. Jag var helt sugen och jag tvingde mig själv att jag inte SKA äta och jag lyckades det till sist ;)

Vem av er som inte har ätit semla?

Om två timmar ÅÅÅÅÅÅKER vi iväg till vårt heeeeeem i Stockholm :) ( som ni inte vet att vi pluggar i Örebro för det finns endast döva gymnasium här.)

 

KRAAAM! jag återkommer när jag är hemma i Stockholm och ska blogga därhemma, såklart! :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har inte ätit. d e äcklig :)

2010-02-17 @ 13:36:10
Postat av: jäderlund

Inte jag heller eftersom det är äckligt:D

2010-02-17 @ 18:27:31
Postat av: Nadia

inte jag heller ;)

2010-02-17 @ 19:13:34
Postat av: stefan. k

Men det är skit gott med semla mums! åt två st :D

2010-02-18 @ 09:53:12
URL: http://violator.blogg.se/
Postat av: solin

åååååå vad fina skor synd att cansu var tvungen att lemna tilbaka dem :(

2010-02-21 @ 20:35:18
URL: http://sssolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0