Min blogg är inte död

HEJ PÅ ER! Jag är sååååå glad att jag kan blogga nu igen ... Just det min blogg lever! :D Jag är så förvånad när jag såg antal besökare under veckan som jag inte har bloggat blogg. runt 40-50 unika besökare trots jag har inte skrivit något. har ni längtat efter att jag skulle skriva något? så gulliga ni är!  love er!

Är hemma i Stockholm från Örebro. Härligt känsla, endast Stockholm kan få sådär känsla, eller hur guys? YEEAH BABY!

Har mycket att berätta .. verkligen!

Några punkter vad jag har gjort under veckan

  • Solarium
  • Träning
  • Bastu+snöbad
  • tåg-sällskap

Kommer mer nästa inlägg, ska bara fixa mat till Solin hon är hungrig hi hi!



Gumman jag kommer!!!

KRAM!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0