öööörebro, hej!

Heeeej! så nu är man i Örebro med familjen. Så kallt är det här usch. Ofattbart imorgon är det tre dagar kvar till USA-resan! Gud vad jag längtar efter att åka flygplaaaaan med girls and a boy ha ha ha! Vi kommer att rocka fett där, "i hope it" Man ska inte ha högt förväntat. Jag har redan det somfan ... Resfeber hära? kanske ;)

imorgon blir det tre pass träning. Haha alltså jag kommer att röra mig imorgon mycket. Har idrott lektion först sen blir det lagbollsspel och sen blir det friskis&svettis med söta Amina, Anna hänger du med? ;)

Yo, ska sova nu, hadi natti på er! Jag skulle ju inte sitta vid datorn fram till onsdag. Men nej jag är alltid finns kvar trots jag har inte laptop med mig ;)

Kraaaaamåpusss!



eey niggish baby!

Kommentarer
Postat av: Baby J

Thanks for the birthday wishes!

2010-02-15 @ 17:00:41
URL: http://finest.se/djbabyj
Postat av: Emma

Jag har redan varit i usa men ändå är jag avundsjuk på dig för att du ska åka dit, vill göra det igen :( Nu får ni rocka fett där i USA (L)

2010-02-15 @ 23:05:10
Postat av: Anna

2010-02-15 @ 23:40:00
Postat av: Anna

ops, men glömde säga att jag kunde ej träna idag hehe men måste snart!!!

2010-02-15 @ 23:41:07
Postat av: Askungen

Baby Face.

2010-02-16 @ 12:27:24
URL: http://askungan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0