träning + bastu

Mysar här just nu med familj, biglove!

Igår tränade jag med Amina, vi körde så jävla hårt pass. Har träningsvärk hela kroppen, känns så BRA! Jag klagade nog för mycket att jag har träningsvärk hela kroppen till min mamma hi hi (a).

Efteråt träningen åkte jag hem och åt middag därhemma. Sen skyndade jag till stan och träffade några söta apor som hämtade mig med bil. Vi var inne i bastu och chillade hela kvällen, bara tjejer. så jävligt roligt det var. Har inte haft roligt på jättelänge! Vi var så svettiga av bastun sen sprang vi väg ut och hoppade in i snön och rullade oss. Sen sprang vi in till bastu igen, det var svinkallt ute. vi dog nästa ha ha! vi rockade fett igår ... tack för igår kväll girls!









åååååååååååh vill igen å igen med er!

TACK FÖR KVÄLLEN IGEN!

kramis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0