27 januari

Hejhej! Hur mår ni ? Jag själv är så trött! Ska nog sova snart hehe. Idag har jag varit i stan med Larissa och kollade runt, det var hindermässan i stan hela järntorget, stortorget och våghuset. Det var mysigt när det snöade och massor folk och luktade gott med massor godis, brända mandlar, hamburger, masssssssor ! Jag köpte fyra par strumpor där hi hi!

Sen köpte jag några kläder plagg (a) som sagt jag älskar att shoppa, kan inte låta de vcara åh .. !










Idag har varit så mysigt ... nästa inlägg kommer kläders plagg som jag har köpt några .. :)

kram!

Kommentarer
Postat av: fifia

nää. haha lol du. jag tror det är för att min blogglust är tillbaka ;) som förr. och jag orkar mer o blogga nu.



btw, härliga bilder!

2010-01-27 @ 22:58:52
Postat av: Askungen

Söta!

2010-01-28 @ 07:58:29
URL: http://askungan.blogg.se/
Postat av: emma

så fin du är gumman!

2010-01-29 @ 08:02:16
URL: http://eemmaaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0