har mycket att göra idag

Så mycket! Ska flytta snart ... Axxi ska komma hit och hämta väskor och saker med bil sen åka vi till Dilan och jag ska bo där i en månad... Och jag måste hinna äta middag med Veronica för sist dag tillsammans innan hon åker hem till stockholm och vara där i en månad. Sen måste jag far till Sofia och fixa mig inför Emmaj s födelsedagsfest. Tufft dag verkligen! Jag kommer att vara nykterist ikv, kommer göra det i flera månader! Jag dricker alltså inte alkohol längre. jajamänsen ...

Väntar på Axxi just nu ... hon kommer hit om 30 minuter hihi.

Det kommer bli skoj ikv för Jäderlundiskt s födelsedagsfest hehe.



Biglove, vi ses ikväll folk!


Kommentarer
Postat av: fifia

sååå kul att du är med ikv! :) saknar verkl o vara med dig på festerna. kollade igenom mina gamla bilder, drf. syns snart! ;) <3

2010-01-29 @ 15:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0