JAG ÄR HEMMA EFTER EN LÅNG IDAG

OMG HEJ! fyfaaaan vilken dag! Fikade med twins ouahid sen drog jag & amina till elin i wasa och chillade där lite brottade med amina som axxi har filmade många klipp ooooj ... Sen lekte vi med kamera och försökte vara modell, trevligt va? ;) nu tänker jag inte berätta vad vi har gjort mer hos henne SCHH, topsecret! fniss ...

Sen drog vi till killars fotboll match och de förlorade, FYYY! Har nog märkt att döva ÖBIF är dåliga på att prata och hållkäften ... De snackade på plan så missade man hel lätt. De har inte varmt hjärta det märkte jag lätt ... När man är arg på plan så tappar alla kontroll helt enkelt . Jag själv tycker att de ska gå till något kurs och lära hur man prata med varandra, hur man kan diskutera, samarbeta, VISA ER GLÄDJE!

Nu är jag klar med fotbollsnack haha.



Var inne i H&M med Otto ;)


Så såg Amina ut efter brottning med mig, im dangerous! ;)



no comment ...





Glennis ville vara med min blogg, sweet!



Bilden glädje mig .. alla skrattade ååååh!

Nästa inlägg kommer d ännu mer spännande! ;)

Kommentarer
Postat av: lilljam

ahhh fina bilder, så härlig bild å de three girls!



omg du har rätt i, de måste lära sig att samarbeta mer och uppmuntrar varandra också!

2010-01-29 @ 08:29:29
Postat av: pernstam

;)

2010-01-29 @ 13:09:31
Postat av: ammi

tönt u!! jag vann över dig, acceptera!!:)

2010-01-29 @ 14:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0