kan inte låta bli !

Jag är hemma från Marieberg med Pernstam, Axxi körde oss till Marieberg sen körde hon hem. Trodde hon skule vara med oss men nej.

Elin blev happy!  Hon är så tacksam till mig hihi. Hon har aldrig trott om mig ang shopping, höhö jag har visst hemlig talang bakom mig! ;)

Jag köpte ett par sko, kunde inte låta bli. Det var REA! Så varför inte att köpa liksom? ;) Jaja jag vet min mamma kommer att tjata mig att jag måste spara pengar till USA-resan. Hihi, New York finns massor fina&billiga kläder, skor och underkläder där.

Mamma jag vet du brukar läsa min blogg men du kommenterar aldrig, fy hihi!




Blå Pernstams & rosa är MIN!



Nej hon köpte inte hon provade bara.




MIIINA!

Tack för en mys shoppingrund med dig gumman!

Ska laga mat, hörs!


Kommentarer
Postat av: jess

aa axxa stack hem t mig ist :)

2010-01-17 @ 20:25:10
Postat av: pernstam

JAG SYNS FETTO! bilder ljuger ibland skönt ahaha

2010-01-17 @ 23:45:59
Postat av: Askungen

Skorna hade sina rättvisa snygga passmodell men med fransar var de fula! :)

2010-01-18 @ 10:37:35
URL: http://askungan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0