shoo bree

HAHA! är hemma från festen. Det var en rolig fest trots jag var nykterist hela kvällen och ändå hade roligt, härligt! Hoppas du hade roligt på din födelsedagsfest, Jäderlundiskt :)

Många gick till pub, och åkte hem istället. Som sagt jag festar inte ju ... Bara för mina närmast vänner fira jag för dem.

Är så helt slut nu tänker jag sova och ska ladda upp bilder från festen imorgon. Om jag har tid alltså ;)
Förresten nu bor jag hos min barndomsvän i villa, så mysigt!



älskar dig lillasyster Solin, bamsekram till dig baby!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Jäderlundiskt

Ja det var grymt, tack för att du ville komma :D GUd vad söt Solin är

2010-01-31 @ 17:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0