Sisters keeper

Filmen hette Sister Keeper, hur kan jag beskriva om den filmen? Skitbra det må jag säga ..! Det krossade mitt hjärta. Filmen säger så mycket. Jag grät så mycket. Det tog över hela mitt hjärta. Mina knäslor var så högt. Hjärtat slag så hårt. Det gjorde så ont ... Känns som "Kate" var min syster ... Förresten Kate som hade cancer. Vill inte säga mer om denna film. Jag rekommenderar er att kolla på den absolut!

Älskar den filmen så mycket ... Hur kan jag beskriva om den .. suck ... riktigt kärlek!


Jag förstår inte att det finns vissa personer som inte förstår vad jag skrev om den personen. Den kan inte läsa mina tankar, varför det ... ? Den inse det inte... Man märkte det direkt. När jag menade allvarligt det är vad jag skrev om dig. Varför förstod du inte ...? Jag skrev för att du skulle förstå... Men det gör du inte... du skrattade bara och sa " åh vad söt du är" Vad helvete har du fått uttryck ifrån .. ? suck.

Ursäkta för en lång inlägg med mina känslor. Människor behöver det . :)



kärlek


Kommentarer
Postat av: Askungen

Keeper-filmen var bara så dramatiskt bra.

Den gav mycket tankar och perspektiv.



Hjärtats sveda.

Brändes.



Infyllda tårar med filmens dödens ångest framför oss handlar det om att välja.



Acceptera.

Välja.

Dö.

Leva.



Tänk dig i mammans situation.

2010-01-31 @ 13:04:19
URL: http://askungan.blogg.se/
Postat av: rebbe

har redan sett den :d den var verkligen, verkligen bra! grät på vissa scener var så sorliga å romantiska & lyckliga grr!:d filmen hade helt fångat mitt hjärta liksom.

2010-01-31 @ 20:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0