at home in Sweden from Turkey

Hejhej! Jag har glömt bort det här! Fy på mig .... Jag Hade det så superroligt i Turkiet i två veckor ... Förväntat mig att det skulle bli inte lika roligt, men nähä!

Jag tänker visa bilder från Turkiet någon gång när jag har lust... Just nu är jag så utmattad och behöver verkligen vila.

Alltså vi var på bröllop nästa varje dag, det var alltid lika roligt på varje bröllop. Dansade hela tiden typ hihi. Saknar dit!

Jag blev chockerad när jag kom hem till Sverige och det är varmt här! Blev så glad att jag kan sola&bada här som jag inte kunde göra i Turkiet i byn. Det var as hett i Turkiet, svimmade nästa alltså gud .. för varmt!

Drack alot äckliga vatten därborta! När jag kom hem till Sverige det var första jag gjorde var jag SPRANG direkt till köket och drack massor vatten! gud så gott ha ha!

Visa en bild från Turkiet



Stod på taket som vårt hus håller på att bygga tills nästa år 2011 sommar så är huset färdigt! Längtaaaar!
Btw vackert utsikt var det ...

Nu tänker jag sussa, god natt människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0