du vet jag alltid finns här för dig

Det är bara till dig när du ser här, älskar dig så ska du veta!

Idag har jag varit i stan och käkat med vännen. Sen drog jag och köpte två badbikini, ÄNTLIGEN säger jag bara .. ! Har så jävligt svårt att hitta bikini för min byststorlek!


Igår kvällsoutfit! När jag skulle på väg till stan och kolla på fotbollmatch när det gällde Spanien mot Holland och Spanien vann! Vad fan folk rööööjt i Sergel Torg hela natten, så underbar känsla!







älskar Spanien's fans!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är dina skor ifrån?

2010-07-12 @ 23:27:57
Postat av: ebruw

Jag köpte dem när jag var i USA, dem är ifrån New York :)

2010-07-13 @ 00:20:32
URL: http://ebruuw.blogg
Postat av: Anonym

<3

2010-07-13 @ 01:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0