goooooooood morgon!

För sent att sääga god morgon såhär nu tid! hihi. Vaknade för en timme sedan. under tiden åt jag frukost och städade lite i mitt rum :)

Jag är så sugen på att träna gym idag. Jag har ej gymkort här i Stockholm. Jag har bara i Örebro Friskis&svettis. Jag tänker ta min syrras SATS gymkort. Hon gymmar aldrig ...
Kommer att vara här i Stockholm i 6 veckor, så underbart!



En regn dag i New York, köpte en varm dryck som kom ifrån S T A R B U C K S. Så sjukt gott det var!
I'm missing starbucks !

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vill se anders.se bilder inom kort hiihhi!!

2010-03-28 @ 14:36:41
Postat av: Gaby

Älskar din stil:)

2010-03-28 @ 15:21:32
URL: http://numnutsunited.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0