vart var jag igår`?

Hejhej! jag var borta hela dagen igår. Det hände massor fyfaaaan! Jag åkte till twins Ouahid och sov hos dem det blev spontant ha ha! Det var absolut mysigt vi snackade massor och gjorde några filmer, fniss!

Gissa vad som ska hända ikväll!?

SVERIGES HETASTE STUDENTSKIVAN NÅGONSIN!!!!! OOOOOH, jag är så TAGGAD inför ikväll och rocka fett för Eylem min gammal barndomsvän som ska student nu på sommar, så snart gäller det gumman! ♥

Seriöst jag är så taggad, ska ut och dansa losssss, lovely!!

Jag dreglade när jag såg Anders.se bilder från fredags jag var sjukt snygg, jag döööör! ha ha bra självförtroende är här! ;)

Jaja, jag bjuder på BARA en bild som ger mig mer TAGGA inför kväll! ;)





Tjuren kommer att äga hela dansgolvet, VARNING!
Ha ha nu är jag överdriv, nejdå!

Ja ja, måste fixa några grejer nu, vi hörs sen jag hoppas jag hinner updatera senare! kramis!

Kommentarer
Postat av: Askungen

Hair - love !

2010-03-30 @ 20:01:02
URL: http://askungan.blogg.se/
Postat av: fifia

men missade träffa dig på anders.se ;( din dumma tjur! haha

2010-03-30 @ 21:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0