camping is the shit!

God morgon. Tälten var fan shit roligt, måste nog tälta med vänner någon gång vaafan! Det var första gången för mig, och det var fan skoj .. ! Men har ju fan ont i ryggen och kunde knappt sova under natten, stenhårt golv var ha ha.

ska visa en massa bilder! ;)


I'm ready !!!


my group


its me!


i really love this!


walk walk



camping


my, lindevall and pernstam's home!


gallaudet university


love


me love u!


a cool girl ever ;)


we said: hard rock!!


the beach


föll  ner i vattnet? javisst!


favorite girls!


look this is me!


grill grill yo ;)


YUMMI!


hello anka!



Älskar att vara i skogen, det var så fuktigt och varmt! the summer feelings so lovely!

Trots skogen hatar mig kanske? fick massor blåmärke, ramlade 16765434 gånger, blödde fan shit ha ha. Nu har jag värst träningsvärk hela kroppen men jag är så glad!


Tack för allt darlings!

Kommentarer
Postat av: fifia

haha ja, klumpiga ebru!! men <3 dig ändå! hihi pusspuss

2010-05-23 @ 00:03:21
Postat av: Line

Hej!



Jag så din blogget om tälthelg och jag undrar på vart ligger det?



Mvh Line

2010-05-26 @ 11:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0