dagens dikt

Säg att du älskar mig
jag vet du vågar
vill du inte säga det?
kom igen
du är inte blyg
du är modig, killen
jag vill att du ska säga att du älskar mig
vill du inte säga det?
annars sviker du mig
vågar du så vågar jag
JALLA jag vet du vågar!
kom igen
säg att du älskar mig
om inte
stick härifrån
jag vill inte se dig mer
du försvinner från min värld
du finns inte längre
jag känner mig äcklad
du lekte bara med mig
och försökte vara älskad
fuck off
jag blev fucked av dig
fuck, fuck and fucked!

my heart has the power to you...



God morgon! Vaknade precis nyss, så sjukt trött är jag. Snart kommer gäster här, så jag måste fixa mig och hjälpa till mamma att laga mat...

Comeback soon when im free, see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0