turkey

Hejsaaan people! Jag har varit upptagen, fixade i nya huset med städning fyfan va smutsigt det var innan...Men annars jag har det toppen här i Turkiet! Älskar att vara här jag har blivit en riktig bonde kurd ha ha! Älskar vårt nya huset, nästa allt e klart utom vardagsrum möbler kommer imorgon, ska bli häftigt! Gud jag har blivit hemmafru här fan ... hjälpte till min farmor med mat, disk, tvättkläder, dammsugare, dammtorka m.m .... dags att gifta mig snart eller ? ;) haha ...

gud känner mi hemma här... vill knappt lämna Sverige om en månad herregud .. har det fan bra här! :) Snart är det min kusins bröllop ska bli fanimej kuuul riktigt stoooort bröllop ska det bli! fan ska dansa helaaaa tiden, love it!
Väder är också perfekt!

jag saknar er mina kära! ha det så braaa kraaaamis på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0