helg - i sthlm

Hej hej! Jag har varit i Stockholm under helgen, det var sista minuten jag åkte hem. Hade tänkt stanna kvar i Örebro men nej det blev inte min familj har visst saknat mig hihi!
Träffade min kusin som har flyttat hit till Sverge för ett år sedan han jobbade hos pappa i Uddevalla och han var på besök i Stockholm. Det var ett tag sedan man såg honom. Han är så rolig och skoj! När man har tråkigt så man kan leka boxas med honom helt enkelt, han är i form hela tiden har aldrig sett honom trött typ :D
Lördags var jag på BIO med min lillasyster och vi såg Rango för Solins skull haha den var helt ok men kul!
'
För 20 månader sedan försvann du
jag saknar dig fortfarande du finns alltid i min hjärna
jag har tänkt mycket på dig genom många månader, många veckor, många dagar och varje minut ....

you there are always in my heart forever whatever if you are there, here or out your name there is always in my heart, Mona Shahabi rest in peace ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0