busy busy always busy

Oh damn hej på er! Det var längesen, jag var upptagen hela tiden och det händer massor roliga saker man kan knappt sluta att skratta! dags att berätta vad jag har gjort under veckan, underbar vecka!
tuesday o wednesday were succe at my home! Onsdags drog jag å Jamila till Frimis och Demarco var där, det var otrolig kväll många från andra städer kom hit till Örebro och det röjt myckeeet på dansgolvet, otroligt roligt! härliga människor!
Sen i helgs hade jag min Amina för mig själv i hela helgen, det var crazy helgen man kan säga det hände 1000 saker haha! Jag leeeer stort!
Fredag och Lördag var vi i Frimis det var 48H och det var otroligt succe med mycket folk, det var fullt ! det var roooooocks!
här kommer lite bilderna från förra veckan
När vi kom precis till Örebro efter påsklovet och träffade alla folk igen det var härligt att få se er igen!
party at my home - sara and me
mina underbara vänner!
a party outfit
A party night
En vardags outfit!
Valborgsafton - outfit!

Kommentarer
Postat av: lsw

lovely!!

2011-05-03 @ 13:32:53
Postat av: Jäderlund

När jag såg bilder på dig jam amina laith och fatima kunde jag ej sluta le! Fina bilder!!!!!

2011-05-03 @ 14:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0