jag längtar redan nu i helgen

Hejsvej! Hade nationellt prov engelska del A idag, det gick jättebra för mig och det var inte svårt, känns så nice! :) Efteråt var jag med tvillingar systrar och tränade teater med några dear. Vi längtar redan efter den 14e maj det ska bli succe och visa vad vi kan!
Imorgon blir det fotbollträning och dansträning, jag längtar redan! jag kommer vara död efter all träningarna fan, mycket värt! ;)
På fredag mina vänner ska ha studentskiva och vi ska fira för dem som ska ta studenten snart, åh tiden går faktiskt jättesnabbt man blir rädd!
seriöst vi ska fira dem ordentligt! Sen på lördag åker jag hem till Stockholm på morgon och det blir bröllopet med familj, jag kommer dock att vara sliten, dont care me about that but just live the life! ;)
Let this pic talk self, it can means alot word!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0