I'm too good

Hejhej! Jag känner mig så bra! utom det där jag har ont i halsen suck ... hoppas inte jag blir sjuk! Men annars allting går jättebra! Varit på praktiks möte idag, gjorde klart med Religion uppgift, läst engelska bok - känns så jävligt bra!
Jag ser fram emot framöver som ska hända många spännande saker! Jag ska stå och sjunga på många scener snart, känns så spännande jag vill bara stå på scen och sjunger för alla NUUU har saknat det mycket!
Avslut av dagen med glasset - bra inställning va? ;)
just nu är jag glad med en stor leende!

Kommentarer
Postat av: Vera

Vad fin bilden är!:-)

Bra att du kämpar bra m skolan!! Bara (mindre än 1 år) kvar att plugga!!!<3

2011-09-26 @ 11:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0