thursday

Skol's outfit - nyvaken ebru! :)
Igår var jag med vänner hela dan, när jag kom hem från skolan då bjöd jag middag härhemma hos mig för två personer, de älskar min mat ;) Sen efteråt gick vi till en kompis som fyllde år igår vi firade för henne med några det var riktigt mysigt sen ville alla besöka mig så åkte vi alla till mitt hem och chillade...
Idag har jag städat hela huset, så smutsigt här fan jag måste också plugga har fått en massa läxor. my last years of the school year!
Just nu ser det mysigt ut i min vardagsrum med massor ljus hihi a lot love here! :)

Kommentarer
Postat av: ko

yeahhh, go go go med "last year of the school year"!! love u

2011-09-02 @ 10:38:04
Postat av: angel

din sallad för <3!!!!

2011-09-03 @ 14:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0